Tuesday, April 24, 2007

Kinda puts words to the way I feel sometimes

i'm just a poor wayfaring stranger travelin' through a world of woe
ain't no sickness, toil, nor danger in that bright land to which i go
i'm goin' there to see my Father
said he'd meet me when i come

i'm only goin' over Jordan
i'm only goin' over home

i know dark clouds gonna gather 'round me
i know my way it'll be rough and steep
yet beautiful fields lie just before me
where God's redeemed did vigils keep
i'm goin' there to see my loved ones
gone before me one by one

i'm only goin' over jordan
i'm only goin' over home

i'll soon be free from earthly trials
this body rests in the orchard's yard
i'll drop this cross of self-denial
and go singing home to God

i'm goin' there to see my Savior
to dwell with him no more to roam

i'm only goin' over Jordan
i'm only goin' over home
i'm only goin' over home

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hei.. jeg lastet ned et sånt "banner" som du har oppe i høyre hjørne, men nå får jeg den ikke vekk igjen - og jeg får ikke logget på! noen skjulte triks jeg må lære meg eller?

4:11 AM  
Blogger submorten said...

Beklager, men har ikke noen tips! Kanskje andre som leser dette??

1:23 PM  
Blogger Elin said...

fant ut av d tilslutt, måtte logge på fra hovedsiden til blogger, og da kunne jeg "putte" den oppi venstre hjørne isteden.. hehe.. så nå går d igjen.. :P

12:28 PM  
Blogger Katrine Holberg said...

Andakts blogg - oppdatert. Du som skreik etter mer.

3:03 PM  
Blogger Camilla Jørgine said...

Hei,Morten!
Fant bloggen din via Jan Einar :o)
Har hørt denne sangen så utrulig mange ganga før,men den blei liksom heilt ny når eg las den no...
Morten,du e bra!

8:47 AM  
Blogger Elin said...

så en undersøkelse i Ny Horisont som jeg tror du var med på.. Den hadlet om ungdommer som sier at de har d bra, men som egentli ikke har d så godt likevel. syns d er et veldig bra tema å ta opp, har kjent mobbing nært selv, og d er faktisk veldig vanskeli å komme over. derfor har jeg også lagd en egen blogg om d:

http://againstbullying.blogspot.com/

håper du vil inn å se på den - og kanskje legge igjen en kommentar eller et egt innlegg(står forklart hvordan du kan gjøre d isåfall) ha en fin helg!

-Elin-

5:01 PM  
Blogger anjathered said...

Hej Morten!

Vi känns från Freakstock, jag är Anja som bruker tolka där. Min pojkvän och jag tänker åka till Norge i augusti och jag ville bara fråga om någon kommer at vara hemma i Oslo under tiden. Vi skulle gärna ville träffas några subchurch people!

Förlåt att jag skriver på svenksa men det är enklare nu att jag har inte haft kurs i flera år... hoppas att vi ses på Freakstock så kan vi snacka sen...

Hej så länge, Anja
(anjathered[at]gmail.com]

6:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

ka i syko, mista mobil igjen og har ikke ditt nr
ring meg engang
Arve P

1:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

ka i syko, mista mob igjen og har ikke ditt nr.
ring engang
Arve p

1:40 PM  

Post a Comment

<< Home