Wednesday, February 28, 2007

I am back

I realised that it has been over a month since my last post. Man, time goes fast when you are having fun. It feels strange these last month. Ending my time as a pastor in Sub Church, traveling a lot doing different kind of lectures on the research and meeting so many different and wonderful people. For me it is a huge blessing to be able to share my thoughts and heart and to here what other people think about young people and the church. And aslo share precious time with some one that is precious. Doing good in other words.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

og jeg gleder meg til neste gang jeg får gleden av å treffe deg og snakke med deg. håper det er bra med deg, kompis. og husk at bønn er bare en melding unna om du trenger det....

1:59 PM  
Blogger Stian B. Aarebrot said...

Du har bloggersisten. Sjekk blogen min for regler.

2:51 AM  
Blogger Nina said...

Dere "har den" visstnok. sorry det her.
Sjekk bloggen min for regler.
henge da...
Du hadde visst fått den av Stian...ja ja, du får den av meg også i samme slengen

9:49 PM  

Post a Comment

<< Home