Saturday, September 03, 2005

My hero!

If you need inspiration, if you need to see that people are still living for for our God loving people no matter what. Check out Bruce Olsson. His book called Bruncko ("for dette kors skal du dø" in norwegian) has followed me since I was a kid. We are talking about a guy who left as 19 with a one-way ticket to South-America. Years later he is still living among the idian tribes, the suffering and pain this guy has endured....man! And so many people have come alive in Christ!

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

eller heter boka Bruchko....?den ligger i en eske hjemme på bygdøy.....forresten...hvordan var bryllupet?

8:55 PM  
Blogger submorten said...

he he ok da....Jeg har vært sjuk i to uker. Måtte melde avbud på vielsen dessverre. Er bedre nå

9:09 AM  
Blogger Stian B. Aarebrot said...

Bli frisk da Morten...sjekk min private blog mens du blir frisk...
www.stianaarebrot.blogspot.com

3:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

hei. jeg bare tenkte jeg skulle være skikkelig kjip og nevne at det forsatt handler om sommeravslutning og allmøte på subchurch.no....for your information... ;)

ellers håper jeg du blir frisk snart. nytter ikke å driver og være sjuk vettu....blir ikke rik av det... :)

6:10 PM  
Blogger maria bjørdal said...

hei morten - spania er fantastisk, men det vet jo du. hvordan ere sverige? ses paa tirsdag, eller?

8:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hei Morten. takk for praten igår. godt å høre en kjent stemme og sånn.... men du jeg har et spørsmål....hvordan kan jeg legge til linker til andre blogger på sida mi? skjønner ikke.... uno

11:19 AM  
Blogger maria bjørdal said...

This comment has been removed by a blog administrator.

3:45 PM  
Blogger maria bjørdal said...

morten - to uker uten nyheter, ingenting å meddele verden? kom igjen a - m

3:45 PM  

Post a Comment

<< Home